見出し画像

TREASURE EPILOGUE : Action To Answer Outro : Long Journey

あなたの周りを見てください
夢を見つけましたか?
あなたの宝物を見つけましたか?
 
はい
ついに見つけたんだ
輝く光のように僕たちを覆い
僕たちを自由にしてくれる 
上から吹いてくる風のように
この変化が分かる?
 
希望と憧れを持ち続けよう!
烈風が吹き荒れようとも僕たちは止まらない
僕たちは歴史であり
そして、僕たちは1つになる
その声が聞こえるか?


Look around you
Did you find your dream?
Did you find you treasure?
 
Yes
We have finally found it
Covering us like the shining light
Setting us free like the winds coming frome above
Can you see the changes?
 
Let us continue to hope and yearn
Though the roaring winds continue to blow, it will not stop us
We are the history
And we will be the one
Can you hear those voices?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?