見出し画像

BYE BYE BADMIND

Time feat. ETANA

ETANAを口ずさんでたら、あれここなんて言ってるんだろうってとこがあって、リリックを検索したんだけど、出てこなかったので書き起こしてみました。耳コピーなので、間違いはあると思いますがご容赦を。勢いあまって和訳もつけちゃった。

I wonder if you remember anything about me at all
Do you ever think of how we used to be
Do you dream or do you fell for me
Cause I remember all the joys and all the pain
Just like it was yesterday
And I remember every kiss and every touch
Oh I miss you so much

If I could turn back time
I’d do everything to keep you
I’d do anything be with you
Cause nothing’s worth being without you
I’d give anything to keep you in my life

I love you, I won’t lie
You know I love you baby
And I wish that I had tried
I’d be a lot more patient
I’d be a lot more kind

If I could turn back time
I’d give anything to keep you
I’d give anything to be with you
Cause nothing’s worth being without you
Anything to be with you, anything to keep you

I wonder if you’ll remember how every kiss became a prayer
I wonder if you’ll remember when we said we'd love forever, baby
I love you, I won't lie
I’d be way more kind

If I could turn back time
I’d give anything to be with you
I’d give anything to keep you
Cause nothing’s worth being without you
I’d give anything to keep you in my life

If I could turn back time
I’d give anything to keep you
I’d give anything to keep you
Cause nothing’s worth being without you
I’d give anything to keep you in my, in my life
I love you, I won’t lies
And I wish that I had tried
I’d be a lot more patient baby
I’d be way more kind

ねぇ、私のことを何か覚えている?
私たちがどんな風だったか考えることある?
私のこと夢にみたり、感じたり
私は喜びも痛みも覚えているわ
まるで昨日のことのように
すべてのキス、触れられた全部を覚えているの
あなたが恋しいわ

もし時間を戻せるなら
あなたといられるならなんでもするわ
あなたと一緒なら何でもする
あなたと一緒じゃなきゃ何も価値がないの
あなたと一緒にいるためなら、何でもするわ

愛してる、もう嘘はつかないわ
今も愛してるの
私、もっと我慢強くなれなかったかな
もっとやさしくなれてたらよかったのに

もしも時間を戻せるなら
あなたといられるならなんでもするわ
あなたと一緒なら何でもする
あなたと一緒じゃなきゃ何も価値がないの
あなたと一緒にいるためなら、何でもするわ

まるですべてのキスが祈りになったような時を覚えてる?
覚えていてくれてるかな、永遠の愛を誓った時のことを
愛してる、もう嘘はつかないわ
もっとやさしくなれてたらよかったのに

時間を戻せるなら
あなたといられるならなんでもするわ
あなたと一緒なら何でもする
あなたと一緒じゃなきゃ何も価値がないの
あなたと一緒にいるためなら、何でもするわ

もし時間を戻せるなら
あなたといられるならなんでもするわ
あなたと一緒なら何でもする
あなたと一緒じゃなきゃ何も価値がないの
あなたと一緒にいるためなら、何でもするわ

愛している、もう嘘はつかないわ
私、もっと我慢強くなれなかったかな
もっとやさしくなれてたらよかったのに


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?