ロシェルボタニーク


Here we are, face to face
With the memories that can't be erased

私たちはここで向かい合う
消せない記憶と共に

Although we need each other

私たちは互いを求めてるけど、


Things have changed, it's not the same

もう前とは違うの、変わってしまったの


Sometimes it makes me wonder

時々ふと思うの、


Where would I be if you hadn't discovered? (Where would I be?)
Which I did, inside of me

君が見つけてくれなかったら、一体どこにいたんだろう。私の中の、君が見つけてくれた私


I know there was something that we could compare

お互い何かを求めていたよね


Oh, well, I

そう私は、


Never meant to cause you no pain

君を傷つけるつもりなんてなかった


I just wanna go back to being the same

ただ元に戻りたいだけ


Well, I only wanna make things right

間違ったことを正したいだけなの


Before you walk out of my life

君が(私の人生から)いなくなっちゃう前に
Uh, uh, yeah


Remembering the good

#ロッシェルボタニク

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?