Youth 日本語訳

there’s nothing to be afraid
cause we are young forever
you’re garden’s glowing I forget to blinking
cause we are young forever
we are young forever

this is the one last chance but you won’t hear me
It’s just now or never It’s just now or never

I still wake up ‘till life gets down
I can’t look back don’t call me baby

When we thorough that highway
we can be heroes
cause we are young forever
you’re always glowing I forget to breathing
cause we are young forever
we are young forever

I still wake up ‘till life gets down
I can’t look back don’t call me baby

Youth it won’t be over it won’t be over
It is forever and ever and ever
Youth it won’t be over it won’t be over
It is forever and ever and ever

怖がることは何もないよ
だって僕らは永遠に若いんだから
君の庭は瞬きを忘れるくらいに輝いている
だって僕らは永遠に若いからね

これが最後のチャンスだっていうのに君は聞いちゃあいないんだ
やるかやらないかだよ ただそれだけだよ

命が沈むまで 起きているんだ
振り返ることはできないから
僕のことは呼ばないでおくれ

あの高速道路を抜けたら僕らヒーローになれるんだよ
だって僕ら永遠に若いから
君はいつもキラキラしているね 息をすることも忘れてしまうよ
だって僕らは永遠に若いからね
永遠に若いから

命が沈むまで起きているんだ
振り返ることはできないから
僕のことは呼ばないでおくれ

青い これはずっと続いていく
終わることはないんだよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?