Cloud9

Looking for my nirvana
Covering my ears to hear your voice
There’s no truth in ur bookmarks
It’s the time to take off ur colored glasses

I accept you
I am not you
You are not me
We’re different

See the cloud 9
I just wanna lay in my bed
I see the cloud 9
I don’t wanna be a part of you

We’re not a child anymore
We can talk with children
There’s no need to give the answer
We need to feel and think

See the cloud 9
I just wanna lay in my bed
I see the cloud 9
I don’t wanna be a part of you

ニルヴァーナを求めて
あなたの声を聞くために耳を塞いでる
ブックマークにほんとうなんてないよ
そろそろ色眼鏡をとるときなんじゃないかな

私は君を受け入れるよ
私は君じゃないし
君は私じゃない
私たちは違うよ

入道雲を見てる
ベッドで寝ていたいだけなんだけど
九番目の雲だよ
君の一部になんてなりたくないんだよ

もう子供じゃあないから
子供たちと話すことができるね
答えをあげる必要はないんだよ
感じて、考えることが必要なんだよ

入道雲を見てる
ベッドで寝ていたいだけなんだけど
九番目の雲だよ
君の一部になんてなりたくないんだよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?