Leave me alone 日本語訳

Leave Me Alone

Hey you, do you remember what I said
try to be cool, and chased by feds
Hey you, do you remember what I said
take it easy the world is a simple than you thought

Together Forever what are you fuck’n said I live all alone

Please leave me alone I go back my home
give me some time to be free
Please leave me alone I go back my home
there’s nothing has changed
laughing at silly thing

Hey you, do you remember what I said
try to be fool, and hide from the feds
Hey you, do you remember what I said
take it easy the world is a simple than you thought

Together Forever what are you fuck’n said I live all alone

Please leave me alone I go back my home
give me some time to be free
Please leave me alone I go back my home
there’s nothing has changed
laughing at silly thing

Please leave me alone

ねえ、あたしが言ったことまだ覚えてる?
かっこよくなろうとして 警察なんかに追われちゃってさ
ねえ、あたしが言ったこと覚えてる?
もっと気楽に生きなよ
世界は君が思っているよりずっとシンプルなんだから

ずっと一緒に?何バカなこといってるんだよ 
私はずっと一人だったよ

もう放っておいてよ 家に帰るよ
自由になる時間をおくれ
一人にしておいて 家に帰るんだ
何にも変わってないよ
バカなことで笑ううんだ

ねえ、あたしが言ったことまだ覚えてる?
バカになろうとして 警察なんかから隠れてさ
ねえ、あたしが言ったこと覚えてる?
もっと気楽に生きなよ
世界は君が思っているよりずっとシンプルなんだよ

ずっと一緒に?何バカなこといってるんだよ 
私はずっと一人だったよ

もうほおっておいてよ 家に帰るよ
自由になる時間をおくれ
一人にしておいて 家に帰るんだ
何にも変わってないよ
バカなことで笑ううんだ

だから放っておいてね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?