Steam Dreams 歌詞

Verse 1:
In the haze of the night, where the steam rises high,
We found each other, no need to hide.
Whispers in the dark, hearts on the line,
In the warmth of the bathhouse, love's light shines.

Chorus:
Steam dreams, in the heat of the night,
Where love is free, and hearts ignite.
In the steam dreams, we find our way,
Together we'll rise, come what may.

Verse 2:
Underneath the city lights, in a secret place,
We shed our fears, found our grace.
In the rhythm of the heartbeats, the echoes of our song,
In the steam of the bathhouse, we belong.

Chorus:
Steam dreams, in the heat of the night,
Where love is free, and hearts ignite.
In the steam dreams, we find our way,
Together we'll rise, come what may.

Bridge:
No judgment here, no shame in sight,
Just you and me, in the glow of the night.
In the steam and the shadows, our true selves appear,
In this haven of love, there's nothing to fear.

Chorus:
Steam dreams, in the heat of the night,
Where love is free, and hearts ignite.
In the steam dreams, we find our way,
Together we'll rise, come what may.

Outro:
In the steam dreams, we'll always be,
A place for love, for you and me.
In the warmth of the bathhouse, we'll stand tall,
In our steam dreams, we have it all.

和訳

第1節:
夜の霧の中で、蒸気が高く立ち上る場所で、
私たちはお互いを見つけ、隠れる必要はない。
暗闇の中の囁き、心がかかる、
バスハウスの温もりの中で、愛の光が輝く。

コーラス:
蒸気の夢、夜の熱の中で、
愛は自由で、心が燃え上がる。
蒸気の夢の中で、私たちは道を見つける、
一緒に昇る、何があっても。

第2節:
都会の光の下、秘密の場所で、
私たちは恐れを脱ぎ捨て、優雅さを見つけた。
心拍のリズムの中で、私たちの歌のエコー、
バスハウスの蒸気の中で、私たちはここにいる。

コーラス:
蒸気の夢、夜の熱の中で、
愛は自由で、心が燃え上がる。
蒸気の夢の中で、私たちは道を見つける、
一緒に昇る、何があっても。

ブリッジ:
ここには判断はない、恥もない、
ただあなたと私、夜の輝きの中で。
蒸気と影の中で、私たちの真の姿が現れる、
この愛の避難所では、恐れるものは何もない。

コーラス:
蒸気の夢、夜の熱の中で、
愛は自由で、心が燃え上がる。
蒸気の夢の中で、私たちは道を見つける、
一緒に昇る、何があっても。

アウトロ:
蒸気の夢の中で、私たちはいつもいるだろう、
愛の場所、あなたと私のために。
バスハウスの温もりの中で、私たちは堂々と立つ、
蒸気の夢の中で、すべてを持っている。

この歌詞は、Boston Bathhouseが出会った場所であるバスハウスの雰囲気を描写しながら、愛と自由、自己受容のテーマを歌っています。蒸気の中で愛が芽生え、心が燃え上がる様子を描いた感動的な曲です。

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?