No one says goodbye

私達は、色々な人達から非難され蔑まれているようです。
私に人望がないというのは、私が一番よく理解しています。難しい情勢になりました。別れを言う相手もいないですが、さようなら。
私は昔のように、誰からも無視される孤独な老婆に戻っていく。誰にも生活を見られたくないだけです。義務も情熱もない。

We seem to be criticized and despised by various people.
I know best that I'm not popular. It's been a difficult situation. I have no one to say goodbye to, but goodbye.
I'm going back to being a lonely old woman who is ignored by everyone. I just don't want anyone to see my life. No obligation, no passion.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?