TIME

Music : loveles
Lyric : me-ma
Arrange : 24P

Hi, my name is time.
I stay with you until I die
I can not be returned to the past so sorry

Hi, my name is time.
I stay with you until I die
I can not show you the future either It’s surely

Oh I inscribe you cruelly
But I heal you for a long time
Don’t be afraid

Hi, my name is time.
I stay with you until I die
I can not be returned to the past so sorry

Hi, my name is time.
I stay with you until I die
I can not show you the future either It’s surely

Oh I inscribe you cruelly
but I heal you for a long time
No one not treat you as special
But Relativity theory should be fun

Good relationship wish?
Let’s manipulate me
Don’t be afraid

<和訳>
Hi 私の名前は時間ちゃん
死ぬまであなたと一緒だよ
あなたを過去に戻すことはできない
ごめんね

あなたに未来を見せることはできない
確かなことなの
私はあなたを残酷に刻む
だけど長い間あなたを癒すから
恐れないで

Hi 私の名前は時間ちゃん
死ぬまであなたと一緒だよ
あなたを過去に戻すことはできない
ごめんね

あなたに未来を見せることはできない
確かなことなの
私はあなたを残酷に刻む
だけど長い間あなたを癒す

誰にも特別扱いはしないよ
でも相対性理論は楽しいはずだよ
良い関係を築きたい?
それなら私を操って
怖がらないで
恐れないで