__c

We've only just begun to live

僕たちはたった今一緒に暮らしはじめたばかり

White lace and promises

白いレース越しに約束を誓う

A kiss for luck and we're on our way

そしてキスをして二人は一緒になる

(We've only begun)

(僕たちはたった今始まった)

Before the risin' sun, we fly

夜が明ける前まで、私たちは空に浮かぶ心地でいる。

So many roads to choose

たくさんの道があった中から

We'll start out walkin' and learn to run

私たちは初めは慎重に生活するだけだったけど、次第に人生の全てを楽しむ方法を学んだ。

(And yes, we've just begun)

(そう、そして、私たちは新しい人生を始めた。)

Sharing horizons that are now to us

二人にとって初めての経験を共有しながら、

Watching the signs along the way

二人の人生に訪れる兆しによく注意して、

Talkin' it over, just the two of us

二人でよく話し合いもして、

Workin' together day to day

毎日毎日一緒に歩いていく

Together

二人一緒に

And when the evening comes, we smile

そして陽がくれると、私たちは微笑み合う

So much of life ahead

だってこれから先に素晴らしい人生が待っているから。

We'll find a place where there's room to grow

僕たちは一緒に成長する住まいをみつけよう

(And yes, we've just begun)

(そう、そして、私たちは新しい人生を始めた。)


Sharing horizons that are new to us

二人にとって初めての経験を共有しながら、

Watching the signs along the way

二人の人生に訪れる兆しをよく注意して、

Talkin'it over, just the two of us

二人でよく話し合いもして、

Workin' together day to day

毎日毎日一緒に歩いていく

Together

一緒に

Together

一緒に

And when the evening comes, we smile

そして陽がくれると、私たちは微笑み合う

So much of life ahead

だってこれから先に素晴らしい人生が待っているから。

We'll find a place where there's room to grow

僕たちは一緒に成長する住まいをみつけよう

And yes, we've just begun

そう、そして、私たちは新しい人生を始めた。)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?