__a

You and I didn't see the evening fly

There was magic in the air
With times enough to spare
Now in hours I have to say goodbye
Well you know I have to go
But still it hurts me so
*I don't want this night to end

Don't say goodbye
Just hold me close, my darling

I don't want this night to end
Pretend awhile and let's forget tomorrow


君と僕が過ごした夜がアッという間に終わってしまったなんて理解できなかった。
魔法のようなひと時だった。
時間はたっぷりあったはずなんだけど
もうさよならしなくちゃならない時間だ
君と僕は一緒にいられないんだ。
それは僕も心が痛いだから
君と過ごした夜が終わらないでって思うんだ。
さよならは言わないで。
もう一度強く抱きしめてさよならしよう、愛しいきみ。
どうかこの夜がさめないで。
明日がくれば僕らは離れなければならないことは忘れさせて。

Feeling blue I can see it in your eyes

But I've got a job to do
Got to see things through

But I will be near even when I am out of sight
Counting seconds till the day I'm coming home to stay
(*)

Oh my darling, love me tonight
And chase the morning shadow with your heavenly light
I find my strength inside your arms

So love me tonight and keep my heart beside you
When you go, oh.......(*)


君が落ち込んでいるのが、瞳にうつってわかった。
君の気持ちはわかっている、でも僕は普段の生活に戻らなければならない。

僕は君からみえなくてもそばにいるから。

そして、君と一緒に過ごす日を待ち望んでる。
(*)君と過ごした夜が終わらないでって思うんだ。
さよならは言わないで。
もう一度強く抱きしめてさよならしよう、愛しいきみ。
どうかこの夜がさめないで。
明日がくれば僕らは離れなければならないことは忘れさせて。
ああ愛しい君、今夜僕と愛を確かめ合おう。
差し込んだ朝日を、君の神々しい光で追い出してほしい
僕は君の腕の中で、生きる支えをようやく見つけたんだ
そう、今夜愛を確かめ合おう君の傍に僕の魂をいさせてほしい
君がさってしまった時も・・・

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?