テオドール・ヘルツル:シオニズムの創始者=ユダヤ人の富を清算する[liquidate]ために反ユダヤ主義者を誘導→ロスチャイルド傀儡国家イスラエル

反ユダヤ主義[anti-Semitism]の本質を暴露!

ロスチャイルド傀儡国家イスラエルを、誰が支配し続けた来たかを明らかにする!

シオニスト世界金融ハザールマフィア[ロスチャイルド+ロックフェラー等=Illuminati (Sabbatean) Jews(イルミナィ(サバテアン)]が、権力の中枢を支配し、1948年イスラエル建国後、移住する民を洗脳し、現在のロスチャイルド傀儡国家イスラエルを独占支配して来た。


Torah JudaismのXからの一部引用(機械翻訳)。

『私はユダヤ人の富を清算する[liquidate]ために反ユダヤ主義者を誘導します... 』

Torah JudaismのXからの引用(機械翻訳)。

https://x.com/TorahJudaism/status/1825655195822444812

『反ユダヤ主義はシオニストの生命酸素です。シオニストは反ユダヤ主義を武器として使用し、真のユダヤ教の敵はシオニズムです。』


“ Did you know the founder of Zionism encouraged anti-Semitism as a way to manipulate us?”

"It is essential that the sufferings of Jews... become worse... this will assist in realization of our plans...

I have an excellent idea...

I shall induce anti-semites to liquidate Jewish wealth...

The anti-semites will assist us thereby in that they will strengthen the persecution and oppression of Jews.

The anti-semites shall be our best friends"

    Theodor Herzl, Founder of Zionism in 1897 ”


シオニズムの創始者が私たちを操る方法として反ユダヤ主義[anti-Semitism]を奨励したことを知っていましたか?

「ユダヤ人の苦しみが... 悪化することが不可欠です...

これは私たちの計画の実現に役立ちます...

私は素晴らしいアイデアを持っています...

私はユダヤ人の富を清算する[liquidate]ために反ユダヤ主義者を誘導します...

反ユダヤ主義者は、ユダヤ人の迫害と抑圧を強化することで、それによって私たちを支援します。

反ユダヤ主義者は私たちの親友になるだろう」

テオドール・ヘルツル、1897年のシオニズムの創始者

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?