見出し画像

海の底での恋

海の底には、たくさんの魚や貝や海草が暮らしていました。その中に、美しい人魚の姫と、勇敢なイルカの王子がいました。二人はお互いに惹かれ合っていましたが、人魚とイルカは仲が悪く、恋をすることは禁じられていました。

ある日、人魚の姫は、イルカの王子に会いに行きました。二人は海の底の洞窟で密かに逢瀬を重ねていました。二人は幸せな時間を過ごしましたが、やがて人魚の王とイルカの女王に見つかってしまいました。二人は怒りに燃えて、姫と王子を引き離そうとしました。

姫と王子は、愛を貫くために逃げ出しました。二人は海の底を抜け出して、海面に向かいました。しかし、そこには人間の漁師が待ち構えていました。漁師は姫と王子を見て、珍しいものだと思って網に捕らえようとしました。

姫と王子は、危険に気づいて、必死に逃げました。しかし、姫は網に引っかかってしまいました。王子は姫を助けようとしましたが、間に合いませんでした。姫は王子に「愛してる」と言って、網に引きずられていきました。

王子は姫を追いかけましたが、網はどんどん遠ざかっていきました。王子は姫に「愛してる」と叫びましたが、姫は聞こえませんでした。王子は姫を失ってしまいました。

王子は悲しみに暮れて、海の底に戻りました。姫も同じくらい悲しみに暮れて、人間の世界に連れて行かれました。二人は二度と会うことはできませんでした。しかし、二人は心の中でお互いを想い続けました。彼らの恋は永遠に終わることはなかったのでした。

Love at the bottom of the sea

Many fish, shellfish, and seaweed lived on the bottom of the sea. Among them was a beautiful mermaid princess and a brave dolphin prince. Although the two were attracted to each other, the mermaid and the dolphin did not get along and were forbidden to fall in love.

One day, the mermaid princess went to see the dolphin prince. The two had a secret encounter in a cave at the bottom of the sea. The two had a happy time, but were eventually discovered by the mermaid king and dolphin queen. The two were furious and tried to separate the princess and the prince.

The princess and the prince ran away to pursue their love. The two escaped from the ocean floor and headed for the surface. However, human fishermen were waiting there. When the fisherman saw the princess and the prince, he thought they were rare and tried to catch them in his net.

The princess and the prince realized the danger and ran for their lives. However, the princess was caught in the net. The prince tried to help the princess, but she did not arrive in time. The princess said to the prince, ``I love you,'' and she was dragged into the net.

The prince chased the princess, but her net was getting farther and farther away. The prince shouted to the princess, ``I love you,'' but she couldn't hear him. The prince lost his princess.

The prince was so sad that he returned to the bottom of the sea. The princess was equally saddened and she was taken to the human world. The two were never able to meet again. However, the two continued to care for each other in their hearts. Their love would never end.

よろしければサポートお願いします! いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!