見出し画像

Michael Jackson 全てを癒やす事から始める✨✨



I’m happy to be alive, I’m happy to be who I am.

Michael Jackson

僕は生きてることが幸せさ。僕が僕らしくいられることが幸せな
んだ。

 I will never stop helping and loving people the way Jesus said to.

Michael Jackson

僕は人々を助け、そして愛することを決してやめない。イエスがそうしろと言ったようにね。

It all begins with forgiveness, because to heal the world, we first have to heal ourselves.

Michael Jackson

すべてはゆるすことから始まる。なぜなら、世界を癒すためには、まず自分自身を癒さなければならないから。

You and I were never separate. It’s just an illusion wrought by the magical lens of perception.

Michael Jackson

あなたと私は別物ではない。別だと思うのは、認識という魔法のレンズによる幻想さ。

We have to heal our wounded world. The chaos, despair, and senseless destruction we see today are a result of the alienation that people feel from each other and their environment.

Michael Jackson

僕たちは、傷ついたこの世界を癒さなければならない。今日僕たちが目にする混沌や絶望、無意味な破壊は、人々がお互いや周りの環境から感じる疎外感に起因する。

In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.

Michael Jackson

絶望に満ちた世界にあっても、あえて夢を追わなければならない。不信に満ちた世界にあっても、あえて信じなければならない。

When I see children, I see the face of God. That’s why I love them so much. That’s what I see.

Michael Jackson

子供達を見るとき、そこに神様の顔がみえる。だから僕は子供達が大好きなんだ。それこそが僕が見てるものなんだ。

When all life is seen as divine, everyone grows wings.

Michael Jackson

生きとし生けるものすべてに神性を見出すとき、誰もが翼を手に入れる。


ご覧いただきありがとうございます✨

全てに感謝✨✨

今日も良い日をお過ごしくださいね✨


#癒し
#全てを癒やす
#愛
#ありがとう
#許し
#信じる
#マイケルジャクソン

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?