AI作曲&作詞 spark of darkness

音楽 loudme.ai
画像 Midjourney
作成 WsdHarumaki

In the rhythm of the night we find our way
Echoes of dreams
they guide us through the sway
Melodies in motion
like waves upon the shore
Feel the beat inside
can you hear it roar?

This is our BGM
a symphony of life
Dancing hearts ignite
freeing us from strife
Through every note we rise
we lift and we transcend
In the sound we belong
this music will not end

Every silence breaks with the spark of a new beat
Unfolding moments
where our worlds discreet
Together in the sound
we create our own story
With every string and key
we taste the glory

夜のリズムで私たちは自分たちの道がある
夢のこだま
彼らは揺れを乗り越えて私たちを導く
動き出すメロディー
岸辺に打ち寄せる波のように
内側のビートを感じる
轟音が響く

これがお前らのBGM
人生の交響曲
踊るハートが燃え上がる
俺たちを争いから解放した
すべての音符を通して立ち上がる
俺たちは持ち上げ、超越した
俺たちが属している音の中
この音楽は終わらない

あらゆる静寂が新しいビートの火花で破る
展開する瞬間
俺たちの世界が目立たない場所
音の中で一緒に
俺たちは俺たち自身の物語がはじける
すべての文字列とキーについて
俺たちは栄光を手にする

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?