【和訳】 opposite / Sabrina Carpenter

Oh so you do have a type?
And it's not me
Oh so you can reply?
Just to not me
If you wanted brown eyes
I could have got contacts

なるほど、好きなタイプがあったんだ?
私は違うのね
なるほど、返信できたんだ?
私以外には
茶色の目がよかったなら
べつにコンタクト着けたのにな

So y'all are in Paris now?
Guess it's public
Face like that other girl
You're in love with
You knew I would see that
You knew I would notice

じゃあ今二人でパリにいるの?
もう公ってことか
あなたが好きな
あの子みたいな顔
私ならわかると気づいてたでしょう
私なら気づくと気づいてたでしょう

She looks nothing like me
Can't really tell should I be
Tryna take it as a compliment
It's kinda feeling like the opposite
She looks nothing like me
So why do you look so happy?
Now I think I get the cause of it
You were holding out to find the opposite

彼女は全く私に似てない
褒め言葉として受け取るべきなのかな
正反対の気持ちだけど
彼女は全く私に似てない
なのになぜそんなに幸せそうなの?
理由がわかったよ
正反対を探し出したかったんだね

And I know now
Even if I tried to change
That somehow
You'd end up with her anyway

今ならわかる
私が変わろうとしたとしても
なぜか結局
あの子と結ばれるんでしょ

Oh I know now
Even if I tried to change
That somehow
You'd end up with her anyway

今ならわかる
私が変わろうとしたとしても
なぜか結局
あの子と結ばれるんでしょ

Does she say nothing so you feel good?
Does she step out of the spotlight so you bathe in it?
Does she get up on top of you more than I would?
Does she just love the picture 'cause you're painting it?

余計なこと言ってあなたの気を悪くさせたりしないんでしょ?
あなたが浸れるようにスポットライトから身を引いてくれるんじゃない?
私よりもあなたの上に乗ってくれる?
あなたが描いたってだけで絵を気に入ってくれる?

I care but I don't
Just wondering when you
Said I'm beautiful
Was I being lied to?

気になるけど そうでもない
綺麗だよって言われた時のことを
考えてるだけ
私 嘘つかれてたの?

She looks nothing like me
Can't really tell should I be
Tryna take it as a compliment
It's kinda feeling like the opposite
She looks nothing like me
So why do you look so happy?
Now I think I get the cause of it
You were holding out to find the opposite

彼女は全く私に似てない
褒め言葉として受け取るべきなのかな
正反対の気持ちだけど
彼女は全く私に似てない
なのになぜそんなに幸せそうなの?
理由がわかったよ
正反対を探し出したかったんだね

And I know now
Even if I tried to change
That somehow
You'd end up with her anyway

今ならわかる
私が変わろうとしたとしても
なぜか結局
あの子と結ばれるんでしょ

Oh I know now
Even if I tried to change
That somehow
You'd end up with her anyway

今ならわかる
私が変わろうとしたとしても
なぜか結局
あの子と結ばれるんでしょ

End up with her anyway

結局あの子と結ばれるんでしょ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?