見出し画像

イーロン・マスク:息子が思春期ブロッカー剤を飲まされ不妊化された出来事を語る

JUST IN: Elon Musk says his son is "dead" thanks to the woke mind virus after he was put on puberty blockers, says he vowed to "destroy the woke mind virus after that."

"I was essentially tricked into signing documents for one of my older boys... This was before I had really any understanding of what was going on." "There was a lot of confusion and you know, I was told, oh he might commit su*cide..." "My son Xavier is dead, k*lled by the woke mind virus." "I vowed to destroy the woke mind virus after that... and we are making some progress."

速報:イーロン・マスク氏は、思春期抑制剤を投与された息子が覚醒マインドウイルスのせいで「死んだ」と述べ、その後「覚醒マインドウイルスを破壊する」と誓ったと語る。

🔥🔥

「私は、年上の息子の1人のために書類に署名するよう騙されたのです...何が起こっているのか全く理解していなかった頃のことです。」

「混乱がひどく、息子が自殺するかもしれないと言われました...」

「息子のザビエルは覚醒マインドウイルスに殺されて死にました。」

「その後、覚醒マインドウイルスを破壊すると誓いました...そして、私たちは少しずつ前進しています。」


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?