見出し画像

【英語日記】夜中に大声で叫んでたらしい笑 (音声付き)I was screaming at the top of my lungs in the middle of the night! lol

今週の三連休に知り合いと会津の旅館に泊まりに行ったのですが、自分の新たな一面を知ることができました。
I went to stay at a Japanese inn in Aizu with a friend over a three-day weekend this week, and I found a new side of me.

知り合いによると私は夜中寝ている時にいきなり叫び出したそうです。
According to my friend, I was sleeping in the middle of the night when I suddenly started screaming.

それも4回も!
That's four times!

そのせいで知り合いは寝不足になり、大変苦労したとのことでした。
She had a very hard time sleeping because of my screaming.

本当に覚えてないの?
You really don't remember?

アーって叫んでたよ!?
You were screaming"arrrrrrgggh!

変な夢見てた?
Did you have a weird dream?

何かに憑依されてるかと思ったよ?
She thought I was possessed by something

と聞かれましたが全く覚えがなく、唯一覚えているのは幸せな夢を見ていたということ。
She asked me about it, but I have no recollection of it and the only thing I remember is that I had a happy dream.

実は私の友達にも1人、夜中に大声でいきなり叫んでしまうと悩んでいる人がいます。
In fact, one of my friends has the same problem with screaming at the top of his lungs and suddenly in the middle of the night.

私も一度その友達の叫び声を聞いたことがあるのですが、それは凄まじいものでした。
I heard my friend scream once and it was horrendous.

それを自分も無意識にしてるのだと思うと少し怖いです、、、
It is a little scary to think that I am also unconsciously screaming in my sleep,..,

みなさんは夜中寝てる時に叫んでるという経験はありますか?
Have you ever experienced screaming in your sleep like me at night?

音声ファイル

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?