見出し画像

米国、リン・ウッド弁護士の無敵ぶり その25

この数ヶ月間、私は個人的にも仕事上でも攻撃に対抗してきましたが、その一方で、国や世界で起きている刻々と変化する出来事や、自由のための戦いに首を突っ込んできました。

私の68年の人生の中で、私たちの自由が破壊の危機にさらされているのを見ながら、このような葛藤を経験したことはありません。

私たちは驚異的な時代に生きています。

私はほとんど毎日、私と私たちの国を取り巻く出来事を吸収しながら、「なぜ?」

今晩も、トランプ大統領が私が反対する「ワクチン」を支持しているように見える「理由」を知りたいと思いました。真実は、トランプ大統領だけがその答えを知っており、大統領として、私のような一般市民よりも多くの事実と選択肢を持っているということです。やがて、あなたの疑問も私の疑問も解決すると信じています。

私のトランプ大統領への支持は、これまで一度も揺らぐことなく、今この瞬間も揺るぎません。すべての問題で大統領に同意する必要はありませんし、私は彼に忠誠を誓う義務があるので、彼のタイミングで答えを待つことにします。彼は数多くの問題を抱えており、そのすべてが我が国の生命と存在に影響を与えています。

彼はアメリカ合衆国の大統領なのです。私は一介の弁護士・市民に過ぎません。

彼はチェスをする。私はチェッカーをします。

そして、物理的な世界ではトランプ大統領を信頼していますが、私はすべての信頼を主に置いています。

わかりますか?

多分、次のいくつかのメッセージが私の考えをより明確にするでしょう。

お付き合いください。

私は不完全なので、時折、神様に "なぜ?"と尋ねてしまうことがあります。しかし、私はすぐに、神は私の人生と地球上の人類の存在のための計画を作成したときに、私が知ることができないことを知っていたことを教えてくれる以外には、その質問に答えることはないことを思い出すようにしています。

だから私は、神様に "なぜ "と尋ねるのではなく、"主よ、このことをどうしてほしいのですか "と尋ねるよう、完璧なまでに努力しています。主はいつも私のために主のタイミングでその質問に答えてくださいます。彼は決して私を失望させません。私はただ、神の答えに耳を傾けるだけでいいのです。

神は忠実です。神は一貫しています。神は真実であり、嘘をつかない。

「求めよ、さらば与えられん。求めよ、さらば見いださん。求める者はすべて受け取り、探す者は見つけ、たたく者には開かれる。"
- マタイの福音書7章7~8節

私は、トランプ大統領のような多くの偉大な愛国者たちのリーダーシップを愛し、期待しています。フリン将軍やシドニー・パウエルなど、私が信頼している他のリーダーの名前を挙げるのはやめておきます。彼らは自分のことを知っています。

彼らの中に私を失望させる人がいるでしょうか?そうでないことを祈りますが、私と同じように、彼らもすべて不完全な人間です。

誰が完璧なのか?誰が私を失望させないだろうか?私を失望させることなく、全幅の信頼を置くことができるのは誰でしょうか?

イエス・キリスト、私の主、私の救い主です。

私は神を信頼します。

神だけが私、あなた、アメリカ、そして世界を救うことができます。

聞いてくれてありがとう。明日また話しましょう。よく休んでください。

リンちゃん🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law

Over the past many months, I have fought back against the personal and professional attacks while wading neck deep in the ever-shifting landscape of events in our country and the world and the battle for freedom. 

I have never in my 68 years experienced such conflict while watching our freedoms being threatened to the precipice of destruction. 

We live in extraordinary times. 

I have almost daily asked “why?” as I absorbed the events around me and our country. 

Even this evening, I found myself wanting to know “why” President Trump appears to support the “vaccine” which I oppose. The TRUTH is that only President Trump knows the answer and as President, he has many more facts and options at his command than an ordinary citizen like me. In time, I believe your questions and mine will be answered. 

My support of President Trump has never wavered and remains steadfast to this very moment. I do not have to agree with the President on every issue and I owe him my allegiance to wait for his answer on his timing. He has a multitude of issues to address, ALL of which affect the life and existence of our country.

He is the President of the United States of America. I am just a lawyer/citizen. 

He plays chess. I play checkers. 

And while I trust President Trump in the physical world, I place ALL of my trust in the LORD. 

Make sense? 

Maybe the next couple of messages will make my thoughts more clear. 

Stay with me.

I am imperfect so I also find myself occasionally asking God, “Why?” But I try to quickly be reminded that God will not answer that question except to tell me that when He created a plan for my life and the existence of mankind on Earth, He knew things of which I will never know. 

So I try my imperfect best to not ask God, “Why”? but rather to ask Him, “What do you want me to do with this, Lord?” He always answers that question for me on His timing. He never lets me down. I just need to listen for His answer. 

God is faithful. God is consistent. God is TRUTH and does not lie.

“Ask, and it shall be given you; seek, and ye shall find; knock, and it shall be opened unto you: For every one that asketh receiveth; and he that seeketh findeth; and to him that knocketh it shall be opened.”
- Matthew 7:7-8

I love and look for leadership from many great Patriots, like President Trump. I will not even begin to name other leaders that I trust, like General Flynn and Sidney Powell, because there are several and I do not want to have one of them feel slighted by not being mentioned. They know who they are.

Could any one or more of them let me down? I pray not, but like me, they are ALL imperfect people.

Who is perfect? Who will never let me down? In whom can I place ALL of my trust without fear of never being let down?

Jesus Christ, My Lord and My Savior. 

I trust God. 

Only God can save me, you, America, and the world. 

Thanks for listening. Talk tomorrow. Rest well. 

Lin 🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?