見出し画像

ジュリアン・アサンジの10月27日の投稿

苦しみと自滅の10年の後、私はここで、罰する者は私、情報、真実、正義の世界の修験者ジュリアン・アサンジであることを発表します。テレグラムは、自由と支援のための私たちの戦いのためのもう一つのツールです。彼らは私の人生を台無しにした、少なくとも彼らはそう考えていますが、実際には、反撃のためのより良い解決策を見つけるために私を励ましてくれただけなのです。

あなたの大きなサポートに感謝します。それはとても意味のあることで、私がここで、アメリカの愛国者であるあなたとすべてを共有する勇気を持つことができました。真実は明らかにされ、暴露されるでしょう。それがPUNISHERという名前が選ばれた理由です。Qは決して眠らない。

また、正義、事実、共和主義、ドナルド・トランプ大統領に率直な支持を示してくれる皆さんは、私と同じ側にいる人たちだと言いたいですね。
今こそ、私たちはこれ以上離れていられない時であり、どちらの側につくかを選択し、私たちの自由のために戦わなければならない時なのです。

フォロー: https://t.me/JulianAssangeWikiLeaks


After a decade of suffering and self-destruction I am here to announce that the punisher is me Julian Assange, the world's ascetic of information, truth and justice. Telegram is another tool for our battle for freedom and support. They ruined my life, at least that is what they think, but in fact, they only encouraged me to find better solutions to fight back. 

Thank you for your huge support, it meant a lot and it helped me find courage to share everything here, with you, the patriots of America. The truth will be revealed and exposed, that is why the name PUNISHER was chosen. Q never sleeps. 

Also, I want to say that all of you who show open support for justice, facts,republicanism and President Donald Trump are the ones who are on the same side with me. 
This is the time when we can't stay away anymore, this is the time when WE MUST CHOOSE SIDE and FIGHT FOR OUR FREEDOM. 

Follow: https://t.me/JulianAssangeWikiLeaks

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?