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ワクチンを接種したパイロットが飛行中に死亡することについて

ワクチンを接種したパイロットが飛行中に死亡することについて
マイケル・バクスター著 - 2021年10月27日

サウスウエスト航空をはじめとする米国の主要航空会社のパイロットたちは、ワクチン接種の義務化に抵抗する正当な理由がある。物議を醸しているCovid-19ワクチンを接種した仲間のパイロットたちが、国内線と国際線の両方で死にかけているのである。

2週間前、ジェーン・ルビー博士は、スチュー・ピーターズ・ショーで、デルタ航空のパイロットが、コビット-19ワクチンの2回目の接種を受けた直後に、機内で死亡したと主張した。主流メディア、デルタ航空、およびいわゆるファクトチェック機関は、この主張が虚偽であり、根拠がないと言ってすぐに退けました。

しかし、Real Raw Newsは、この問題をさらに調査する必要があると考えました。ルビー博士の事件を証明することはできませんが、少なくとも2人の予防接種を受けたばかりのパイロットが、Covid-19の予防接種を受けた数週間後に飛行中に死亡していたことを知りました。

FAAの内部告発者が匿名を条件にRRNに語ったところによると、バイデン政権、FAA、航空会社が事件を隠蔽しているのは、航空会社がチケットの売り上げを必要としているためであり、政権がCovid-19ワクチンが安全で効果的であるという幻想を維持したいためであるという。

彼によると、14日間で2人のアメリカン航空のパイロットがコックピット内で死亡しています。

10月15日、アメリカン航空2740便(エアバスA320型機)は、ダラス・フォートワース国際空港からフォートマイヤーズ(RSW)へ向かう途中、想像を絶する事態に陥った。機体がフロリダ州南西部に向かって緩やかに減速し始めたとき、機長が痙攣を起こし、心停止しました。幸い、機体はまだ自動操縦であったため、副操縦士は状況を判断し、ハーネスを外して操縦士を座席から引きずり出し、心肺蘇生法を試みる時間がありました。しかし、副操縦士の努力は無駄に終わりました。

副操縦士は自分の席に戻り、国際トランスポンダコードである "I have an emergency"(緊急事態発生)の7700を鳴らした。飛行機は無事に着陸したが、副操縦士は席を離れて機体を危険にさらしたという理由で休職になったという。

「後に、この副操縦士は、コビッド19の予防接種の副作用として知られる心筋炎による致命的な心臓発作を起こしていたことが判明しました。彼はそのフライトの2週間前に2回目のワクチン接種を受けていた。最後の健康診断は3ヶ月前で、主治医からは問題なしとの診断を受けていた」と情報源は語っている。

2件目の死亡事故はその1週間後に発生しましたが、これもDFW発でした。アメリカン航空971便(エアバスA321型機)は、午前8時にDFWを出発してロサンゼルス空港に向かいました。フライトの途中で副操縦士が胸の痛みを訴えましたが、出発前にスパイシーな食事をしたせいだと考えました。副操縦士はPICに消化不良だと言った。ニューメキシコ州とアリゾナ州の州境を32,000フィートで飛行中、副操縦士が操縦桿を握ったまま痙攣し、嘔吐し始めました。副操縦士は管制官に連絡し、ニューメキシコ州のアルバカーキに緊急着陸する許可を求めたが、管制官はアメリカン航空に相談した後、この要求を拒否し、副操縦士にロサンゼルス空港までの飛行を強要したようだ。

副操縦士は急性心筋炎のために椅子に座ったまま死亡した。副操縦士は、運命のフライトの21日前にファイザー社の2回目のワクチンを接種していた。

副操縦士には箝口令が敷かれ、失職の恐れがあるので誰にも事件のことを話さないように言われていた。「パイロットが空中で重病になったり、死んだりしたことを世間に知られないようにするために、今、組織的な取り組みが行われています。航空会社は損をしたくないし、政府はワクチンの本当の危険性を国民に知られたくないのです。私は、ピート・バティジエッグ運輸長官が航空会社に対して、パイロットの死亡に関わる事故を分類するように命じたことを知っています」。

最後に、最近ワクチンを接種したパイロットが関与した少なくとも12件の非致死的な事故を知っていると付け加えた。

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原文:
Vaccinated Pilots Dropping Dead Mid-Flight
By Michael Baxter - October 27, 2021

Pilots of Southwest Airlines and other major U.S. carriers have good reason for resisting vaccination mandates. Their fellow pilots who had taken the controversial Covid-19 vaccine have been dropping dead on both domestic and international flights.

Two weeks ago, Dr. Jane Ruby claimed on the Stew Peters Show that a Delta Airlines pilot died inflight, shortly after the pilot had received a second dose of the Covid-19 vaccination. The mainstream media, Delta, and the so-called fact-checking agencies quickly dismissed the claim, calling it false and unsubstantiated—mainly because the claimant did not supply the name of the pilot, the flight number, or the points of origin and destination for the flight.

Nonetheless, Real Raw News felt the issue deserved further investigation. Although we cannot authenticate Dr. Ruby’s specific incident, we learned that at least two freshly vaccinated pilots had dropped dead midflight within weeks of having received a Covid-19 vaccination.

An FAA whistleblower speaking under condition of anonymity told RRN that the Biden administration, the FAA, and the airlines are covering up the incidents because the airlines need ticket sales and because the administration wants to maintain the illusion that Covid-19 vaccines are safe and effective.

According to him, two American Airline pilots in 14 days have perished in the cockpit.


On October 15, American Airlines Flight 2740, an Airbus A320, was enroute from Dallas/Fort Worth International Airport to Fort Meyers (RSW) when the unthinkable happened. As the plane began a gradual decent toward southwest Florida, the pilot in command (PIC) began convulsing and had a cardiac arrest. Fortunately, the aircraft was still on autopilot, giving the co-pilot time to evaluate the situation, unharness himself, pull the PIC from his seat and try to administer CPR. But his efforts were in vain.

The co-pilot returned to his seat and squawked 7700, the international transponder code for “I have an emergency.” The plane landed safely, but the co-pilot was put on administrative leave for having left his seat and endangering the aircraft, our source said.

“It was later determined that the PIC had a fatal heart attack caused by myocarditis, a known side effect of the Covid-19 vaccinations. He had received his second dose of the vaccine two weeks before that flight. His last full physical was three months prior, and his doctor had given him a clean bill of health,” our source said.

The second fatality took place a week later, and it, too was a DFW departure. American Airlines Flight 971, an Airbus A321, departed DFW for LAX at 8:00 a.m. Midway through the flight, the co-pilot complained he had chest pains but chalked it up to having eaten a spicy meal before departure. He told the PIC it was indigestion. As the plane flew at 32,000 ft. over the New Mexico/Arizona state line, the co-pilot started convulsing and vomiting on the flight controls. At that point, the PIC contacted Air Traffic Control, requesting permission to swing around and make an emergency landing in Albuquerque, NM, but ATC, after apparently consulting American Airlines, denied the request and compelled the PIC to complete the flight to LAX.

The co-pilot died in his chair, also from acute myocarditis. He had gotten his second vaccination—Pfizer—21 days ahead of that fateful flight.

“The PIC was put under a gag order and told not to discuss the incident with anyone under threat of losing his job,” our source said. “There is a systematic effort going on right now to prevent the public from knowing about pilots getting very ill or very dead in the air. The airlines don’t want to lose money, and the administration doesn’t want the public to know the true dangers of the vaccine. I know for fact that Secretary of Transportation Pete Buttigieg ordered the airlines to classify incidents involving pilot deaths.”

In closing, he added that he is aware of at least 12 non-fatal incidents involving pilots that had recently taken the jab.

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