見出し画像

米国、リン・ウッド弁護士の無敵ぶり その32

私たちの国の政府は、私たち国民です。

私たち国民は、「選ばれた」役人に、私たちが何をしてほしいかを伝えます。彼らは私たちに言わない-私たち国民が彼らを統治するのです。彼らは我々のために働くのです。

アメリカは1776年に戻ったのです。

私たち国民は、自由のために銃弾を撃って戦争をする必要はありません。

私たち国民は、私たちのお金、私たちの声、私たちの祈りで戦争をする必要があるのです。

パトリオットが逆襲する時が来たのです。私たちは、2020年の選挙の完全性と監査を要求します。私たちは、私たちが選んだ治療法でコヴィドの治療を受ける権利を要求します。私たちは、国境を管理する権利を要求します。私たちの権利章典が例外なく尊重されることを要求します。

敵に、もう十分だと知らせましょう。私たちの国の支配権を取り戻すために、戦争をする時が来たのです。我々国民が政府である。あなたのドル、声、そして祈りで立ち上がってください。

我々が完全に関与していることを敵に知らせよう。

私たちはトランプ大統領を待っていました。彼は私たちを待っていました。

トランプ大統領に私たち国民の意志を知ってもらいましょう。そうすれば、彼は我々の大統領として我々の意志を遂行するために導いてくれるだろう。

これがアメリカだ。

我々はもう十分だ。

Enough is enoughです。

立ち上がって、あなたの声を聞かせてください。

あなた方一人一人に神のご加護を、そしてアメリカに神のご加護を。

リンさん🙏❤️🇺🇸


The government in our country is We The People.

We The People tell the “elected” officials what WE want them to do. They do NOT tell us – We The People govern them. They work for us.

It is 1776 again in America.

We The People do not need to go to war for our freedom by firing bullets.

We The People need to go to war with our dollars, our voices, and our prayers.

The time has come for Patriots to strike back. We demand election integrity and audits of 2020. We demand the right to be treated for Covid with the treatments of OUR choice. We demand the right to control our borders. We demand that our Bill of Rights be honored without exception.

Let the enemy know that enough is enough. It is time to go to war to regain control of our country. We The People are the government. Rise up with your dollars, your voices, and your prayers.

Let the enemy know that we are fully engaged.

We have been waiting on President Trump. He has been waiting on us.

Let President Trump know the will of We The People. He will then lead us as our President to carry out our will.

This is America.

We have had enough.

Enough is enough.

Rise up and let your voices be heard.

God bless each one of you and God bless the U.S.A.

Lin 🙏❤️🇺🇸

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?