見出し画像

Bernadette van BeekさんのSIWA

今回のI Love SIWAは、オランダのディストリビューターBased on Rootsのオーナー、バーナデット ヴァン ビークさんに、愛用品のSIWAについて聞きました。
I Love SIWA 会員番号 026
お名前 Bernadette van Beek(バーナデット ヴァン ビーク)
私の愛用品 SIWA ブリーフケースM
使用年数 4年

わたしの使い方
I use the briefcase a lot. It is useful for several purposes. Both for work and private purposes. The size is perfect for me, not too big and not too small. It is also very nice the bag is lightweight and very strong at the same time. We always take the briefcase with us on acquisition tours and to trade fairs. We think it is a good example to demonstrate the quality, functionality and aging beauty of the SIWA products.
:ブリーフケースをよく使っています。いくつかの用途で重宝しています。
仕事用にも、プライベートにも。サイズも大きすぎず、小さすぎず、パーフェクトです。また、バッグが軽くてとても丈夫なのも嬉しいです。私たちは買付や見本市に行くとき、必ずブリーフケースを持っていきます。SIWA製品の品質、機能性、経年変化の美しさを発揮できる良い例だと思います。

画像2


わたしとSIWAとの出会い
Our first meeting with SIWA was in 2013 when we started our company as a distributor of Japanese design products with a combination of craft and contemporary design. I love paper and SIWA was the first brand we really liked a lot. So we got very happy and are proud to have. this brand in our collection.
:SIWAとの出会いは、2013年にクラフトと現代デザインを融合させた日本のデザイン商品の販売代理店として会社を立ち上げたことがきっかけです。私は紙が大好きで、SIWAは最初のブランドとしてとても気に入っていました。だから私たちはとても幸せで、誇りに思っています。

画像3

画像5

(オランダの彼女たちのオフィス:2016年に訪問した際の写真)

わたしにとってのSIWA
The SIWA brand is for us one of the most characteristic brands in our collection. I use several SIWA items like the pouch for my mobile, the long wallet for my money, the slippers at home, but still my most favorite item is the briefcase.
:SIWAは私たちのコレクションの中で最も特徴的なブランドのひとつです。携帯電話用のポーチ、お金を入れる長財布、家にあるスリッパなど、いくつかのアイテムを使っていますが、やはり1番のお気に入りはブリーフケースです。

画像4


これからのSIWAにひとこと
I wish more and more people over the world will enjoy the SIWA products.
:世界中の多くの人にSIWAの商品をもっと楽しんでもらいたいです。


Bernadette van Beekさんのプロフィール
Together with Conny Bouwman I am founder and owner of Based on Roots (distributor of the SIWA collection for several European countries)
:コニー ボウマンと一緒に働いていて、Based on Roots(SIWAの何カ国かのディストリビューター) の設立者であり、オーナーです。

画像1

2014年にパリで行ったSIWAの展示会での様子
(左後ろから:バーナデット、コニー、弊社社長、専務
手前左:SIWA佐々木、一瀬)


この記事が参加している募集

私のイチオシ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?