スクリーンショット_2018-09-01_0

French Montana(Coke Boys) - Bend You Over

Can I?Can I?

Oh, come over and bend you over?
We could do it all night, we could do it all night

いいよな?いいよな?
こっちに来てくれよ、そして俺の前に腰をかがめてくれよ
一晩中だってできた。一晩中だってできたんだ。

You know I never sweat it, just a waste of time
You know I never rush it, baby, take your time
Fuck all that stress, tryna clear my mind
I'm tryin to fuck your pussy and fuck your mind
You know that she with me when she missin, dawg
I heard that you be cuffing like a prison yo
I don't be kickin game, I pull it to the side
Get a grip her hair, take her swingin right

いいよな?いいよな?
こっちに来てくれよ、そして俺の前に腰をかがめてくれよ
一晩中だってできた。一晩中だってできたんだ。
俺は思い悩んだことなんてない 時間の無駄だからな
俺は焦って急ぐこともしないよ、ベイビー ゆっくりでいいんだ
ストレスなんか糞くらえだ、頭をクリアーにしようとしてる
俺はお前のあそこと脳内をファックしようとしてるんだ
なぁ、あの女が見当たらないときは、大抵俺と一緒にいるんだ
お前はあの女を自分だけのものにしようとしているようだな、まるで囚人みたいに
お前とけんかをしたいわけじゃない(←自信ないです…) 女をこっちに引っ張りこんで
髪の毛を掴んで、しっかりと女を動かすんだ

Can I?
Can I, oh, come over and bend you over?
We could do it all night, we could do it all night

いいよな?いいよな?
こっちに来てくれよ、そして俺の前に腰をかがめてくれよ
一晩中だってできた。一晩中だってできたんだ。

I get em never cuff em up
Accustomed, not a customer
Know you gotta love em, press they buttons, never ask them not
Them all, this is like the mall closer
Shit, the more I miss you is the more I want ya
Baby come ride up on that roller coaster
I play the street, try to stay up off that wanted poster
Help me get my bread up, the first time that I met her
That pussy gettin wetter, wetter
That pussy like, cocaine, cocaine, cocaine
The pussy like cocaine, cocaine, cocaine

俺はドラッグを持ってるけど、悪いようにはしない
常習者だが、顧客ではないぜ
きっと君も気に入ってくれるはずさ、ボタンを押して 何も質問してはだめだ
こいつはモールが近くになったようなもんだぜ*
クソ、お前を想えば想うほど、お前をもっと欲しくなるんだ
ベイビーこっちにきてローラーコースターに乗り込むんだ
俺はストリートで鎬を削ってる、指名手配に乗らないように気をつけながら
お前が金を稼ぐために頑張る理由になるんだ
始めて彼女にあったとき、あそこはどんどん濡れていって
それはまるでコカインみたいに俺を興奮にさせる
コカインみたいに、コカインみたいに

*ちょっと自信がないですが、恐らく俺と一緒にいれば
簡単にドラッグが手に入るぜ、的なことだと思います。
cuff em upはfuck you upと同じような意味だと判断しました。

Can I?Can I?
Oh, come over and bend you over?
We could do it all night, we could do it all night

いいよな?いいよな?
こっちに来てくれよ、そして俺の前に腰をかがめてくれよ
一晩中だってできた。一晩中だってできたんだ。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?