この世界に伝えたい、 溢れ出るわたしの想い

今日はこの世界に伝えたい
溢れるわたしの想いの一部を
英語でおしゃべりしながら
オリジナルソングの
ピアノ弾き語りをしてみました♪

mukuchan on Instagram: "I tried to speak English today ♪ For some people, songs that I make may not be great enough to be called "songs" because I haven't learned things like music theory or how to make songs. I can't even play the piano very well or sing well, but I just love music. So, I make music to enjoy my life and convey my feelings to others. I do believe that it's valuable to express myself in a way I want to. I don't think professional artists are the only artists, but we are all artists by nature and can express ourselves to make people happy, and share & spread love. That's why I make music outside the box. I want everyone to know that we all have infinite possibilities. If you want to do something, you have the power to make it happen. You have the power to make other people happy. You have the power to make the world a better place. So, please Don't underestimate yourself, Believe in yourself, Love yourself, and Live your life!! I love you all ♡ 今日はこの世界に伝えたい わたしの溢れる想いを 英語でおしゃべりしながら 弾いてみました♪ #originalmusic #originalsong #singersongwriter #ピアノ弾き語り #オリジナルソング #いのちの歌 #いのち #愛 #自分を生きる #loveyourself #loveyou Love the Earth.🌏✨ Respect all Life🌿" mukuchan shared a post on Instagram: "I tried to speak Englis www.instagram.com

以下、インスタライブの内容から抜粋して
シェアさせていただきます✨

For some people, songs that I make
may not be great enough to be called "songs"
because I haven't learned things like
music theory or how to make songs.

わたしは音楽理論や曲作りについて
学んだことがないので、
一部の方にとってわたしの作る曲は
曲と言えるほど十分に素晴らしいものではないかもしれません。

I can't even play the piano very well or sing well,
but I just love music.

わたしはピアノをとっても上手に
弾くこともできなければ、
上手に歌うこともできません。
でもただただ音楽が大好きなんです。

So, I make music to enjoy my life
and convey my feelings to others.

だから、わたしは自分の人生を楽しみ、
自分の氣持ちを他の人に伝えるために
音楽を作っています。

I do believe that it's valuable
to express myself in a way I want to.

わたしは、自分がやりたい方法で自分自身を表現することには価値があると信じています。

I think professional artists are not the only artists, but we are all artists by nature
and can express ourselves to make people happy, and share & spread love.

わたしはプロのアーティストだけが
アーティストだとは思っていません。
私たちはみんなが、
生まれながらにしてアーティストであり、

人を幸せにしたり、
私たち自身のことを表現することで
愛を共有し、愛を広げることができると思っています。

That's why I make music outside the box.

だからわたしは
型にとらわれない音楽を作っています。

I want everyone to know that
we all have infinite possibilities.

わたしはみんなに、
わたしたちみんなが、
無限の可能性を持っているということを
知ってほしいです。

If you want to do something,
you have the power to make it happen.

あなたが何かしたいのなら、
あなたにはそれを実現する力があります。

You have the power to make other people happy.

あなたには他の人を幸せにする力があります。

You have the power to make the world a better place.

あなたには世界をより良い場所にする力があります。

So, please
Don't underestimate yourself,
Believe in yourself,
Love yourself, and
Live your life!!

だから、
あなたのことを過小評価しないで、
あなた自身を信じてあげて、
あなた自身を愛して、そして
あなたの人生を生きてください。

I love you all ♡

Yui :)

Love the Earth.🌏✨
Respect all Life🌿

https://www.instagram.com/tv/CkIpGwAqOpW/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?