見出し画像

ACIMワークブック・レッスン364

Lessons 361 to 365
This holy instant would I give to You.
Be You in charge.
For I would follow You, certain that Your direction gives me peace.
 ホーリースピリット、この聖なる一瞬をあなたに捧げます。
あなたに、お任せします。
わたしは、あなたの指示がわたしに平和をもたらすと確信して、あなたについていきます。

1. And if I need a word to help me, He will give it to me.
If I need a thought, that will He also give.
And if I need but stillness and a tranquil, open mind, these are the gifts I will receive of Him.
He is in charge by my request.
And He will hear and answer me, because He speaks for God my Father and His holy Son.
もしわたしを助けるために言葉が必要なら、ホーリースピリットはそれをわたしに与えてくれるでしょう。
もし、ある思いが必要なら、ホーリースピリットはそれもわたしに与えてくれるでしょう。
そして、もしわたしに静けさや、穏やかで開かれた心が必要であれば、それが、わたしがホーリースピリットから受け取ることになる贈り物です。
ホーリースピリットが先導してくれるのはわたしが頼んだからです。
ホーリースピリットは、父なる神と聖なる神の子を代弁するので、わたしの頼みを聞き応えてくれます。
 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?