見出し画像

[洋楽和訳]Mark Ambor - Belong Together

TikTokなどの音源としても使用されている曲
歌詞も是非チェックしてみてね♪

[Verse1]
I know sleep is friends with death
睡眠は死と友達だって知ってるけど
But maybe I should get some rest
たぶん僕も少し休んだ方がいいな
'Cause I've been out here workin' all damn day
だって、1日中働きっぱなし
Blueberries and butterflies
ブルーベリーと蝶々
The pretty things that greet my eyes
可愛いものが目に入る
When you call and I say, "I'm on my way"
君が電話くれれば、僕は言う「向かってるよ」って

[Chorus]
You and me belong together
君と僕、お似合いだよ
Like cold iced tea and warmer weather
冷たいティーと暖かい天気みたいに
Where we lay out late underneath the pines
松の木の下で夜まで寝そべって
And we still have fun when the sun won't shine
日が暮れても僕ら楽しめる
You and me belong together all the time
君と僕はずっと一緒にいるべきなんだ

[Verse2]
Spillin' wine and homemade drinks
溢れるワイン、自家製ドリンク
We throw a cheers, the worries sink
乾杯して、心配事は忘れよう
Damnit, it's so good to be alive
あぁ、生きてるって良い
We know that we don't got much
僕らそこまで何も持っていないけど
But, then again, it's just enough
でもこれで十分
To always find a way for a good time
いつでも最高の時間を過ごすためにはね

[Chorus]
繰り返し
You and me belong together
Like cold iced tea and warmer weather
Where we lay out late underneath the pines
And we still have fun when the sun won't shine
You and me belong together

[Bridge]
This love is all we need
この愛だけ僕らにはあればいい
Oh, we've got so much
僕らには愛があふれている
You and me, oh
君と僕

[Chorus]
繰り返し
You and me belong together
Like cold iced tea and warmer weather
Where we lay out late underneath the pines
And we still have fun when the sun won't shine
You and me belong together all the time

It goes on and on and on (hey)
いつまでも続く
It goes on and on and on
ずっと続く
It goes on and on and on (woo)
続いていくんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?