見出し画像

in my free time

自己紹介でin my free timeが
わからないからAIに作文させてみた。

In my free time

In my free time, I like to engage in a variety of activities. I enjoy spending time outdoors, whether it's taking a walk in the park, going for a bike ride, or simply sitting in the backyard and enjoying nature. I also like to read books, watch movies, and play video games. I also love to travel, whether it's to another city or country. Additionally, I like to spend time with friends, family, and my pets.

私は言ってみればずっと自由だし、反対に言えば全く自由な時間なんかないし、in my free timeって表現が何を言ってるかさえ分からず、AIが言う自由時間にする事を僕がするなら全く違って全くそんな気にならず、私が思うには自由以上にしたい事がある人たちの言葉なんだという気はする。僕が高校生の頃は僕は日々が一杯いっぱいで何もする時間はなかった。だけどこんなに詰め込んでしまったら1日が終わってしまうくらいの量の内容に見えるけどどうなんだろう。

案外老後こそが人生のフリータイムな気はして、そんな時に何もすることのない日々なら確かにつまらない気はして、だけど父さんは人生のフリータイムかと思ったら年老いているみたく教授の頃言ってた。

老後が人生のフリータイムならそれは滅茶苦茶長くて、父さんなんか元気ならテニスとかしてないでもっと働けばいいのにとか思うけど僕が決めれることでもないしなあ。いきなり老後に来ても体力も若さもないし、途方に暮れてしまうかもしれないなあ。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?