見出し画像

毎週のメッセージ「神の良さが私たちを追いかける時!(詩23:6)」ゲヤス・ローレンス

親愛なる 喜びにあふれた聖徒の皆様!

 使徒チェ・アン師と使徒ロバート・ヘンダーソン師を、ワーグナー大学のオープニング・カンファレンスのスピーカーとしてお招きできたことは本当に素晴らしいことでした。
両者の使徒が、「今は日本の時である!」と言われ、使徒ロバート師からの宣言は、「日本は救われる!」でありました。これは日本にとって、特別な好意の時であります。
神は、私たちが他の人々に真に祝福をもたらすことができるよう、ご自身の教会とご自身の民が、とてつもなく祝福されることを願っておられます。

 神が私たちのために準備してくださっているすべてのものを受け取るために、私たちは神の国の鍵の数々を理解する用意ができていなければなりません(マタイ16:18)。
イエスが建てておられる教会は、地上を天につなげていきます。

以下が、私たちが理解しなければならない鍵となるポイントのいくつかです。

1.縛る鍵の数々−私たちが物事を「縛る」時、それは物事を「束ね結び・縛り上げること」を意味します。私たちが物事を「束ね結び・縛り上げる」時、天は応答します。

2.解く鍵の数々−私たちが物事を「解く」時、それは「砕くこと」、あるいは「破壊すること」さえ意味します。私たちが物事を地上で「解く」時、天は応答します。

3.私たちが自分の人生で禁じるものは、神もそれを禁じられます。私たちがある事々に対して「ノー」と言うと、天は応答します。

4.私たちが自分の人生に許すものも、神もそれをお許しになります。私たちがある事に対して「イエス」と言うと、天は応答します。

5.信者として私たちは、人生で私たちが見るものを選んでいきます。天は、私たちが神の良さに同意することを待っているのです。

6.朝ごとに、私たちは神の良い計画が私たちの人生に来るように許していかなければなりません。私たちのものにならないのは、私たちが願わないからです(ヤコブ4:2)。

7.私たちは、私たちの日々の生活に対する、すべてのサタンの計画を禁じなければなりません。私たちはサタンに「ノー」と言い、神の良さに「イエス」と言うのです!

毎週の使徒的宣言:
イエスの御名によって、私はサタンの計画が成されることを禁じ、そうして神の良さが私に来ることを許します。
私は自分の人生において、神の最上のものが欲しいのです。私は自分の人生に、神の完全なみこころが成されることを願います。私は、神の好意が欲しいのです! 日本は救われます!

使徒 ゲヤス・ローレンス

Weekly Message-Time for God's goodness to chase us down! (Ps.23:6)

Dear joyful saints!
It was so wonderful to have apostle Che Ahn and apostle Robert Henderson as speakers for the Wagner University Opening Conference. Both apostles said that this is the time for Japan and the declaration from apostle Robert was, "Japan will be saved". This is the time for special favor for Japan. God wants His church and His people to be so blessed so that we can truly bring blessings to others.
To receive all that God has for us, we must be ready to understand the keys of the Kingdom of God (Mt.16:18). The church that Jesus is building connects earth with Heaven. 

Here are some key points that we need to understand:
1. Keys to bind- When we bind things, it means to tie things up. When we tie things up, Heaven responds.
2. Keys to loose- When we loose things, it means to break up or even destroy. When we loose things on earth, Heaven responds.
3. What we forbid in our lives, God forbids it. What we say no to, Heaven responds.
4. What we allow in our lives, God allows it. What we say yes to, Heaven responds.
5. We as believers choose what we see in life. Heaven is waiting for us to agree with God's goodness.
6. Every morning, we must allow God's good plans to come to our lives. We have not because we ask not (James 4: 2).
7. We must forbid all the plans of Satan for our daily lives. We say no to Satan, and say yes to God's goodness!

Weekly Apostolic Declaration: In the name of Jesus, I forbid the plans of Satan, and I allow God's goodness to come to me. I want God's best for my life. I want the perfect will of God to be done in my life. I want the favor of God! Japan will be saved!

apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?