見出し画像

久々のリラックスDay

またお会いできて嬉しいです!


昨日社会学のレポートを一本書き上げたので、今日は課題がありませんでした。

なので、今日はとてもリラックスしていました。

しかし、クラスはあります。。

朝から社会学の授業があったので、今日は朝8時に起きました。

授業後眠すぎたので学食でコーヒーを頂いた。結局その後我慢できずに仮眠した。

その後、洗濯をしたり、日本に帰る準備をしたり、日本に住んでいる彼女と話したりして、とてもリラックスした気分で1日を過ごしました。


最高の一日でした。


今日は以上です。

ここまできてくれてありがとう!


おまけ

Yum Yum Ballという名の料理。Yum Yumって赤ちゃん言葉で「おいちい」みたいな意味らしい笑



Hi, I am glad to see you again.


Today, I had no assignment because I had finished a sociology paper yesterday.


Thus, I was so relaxed today.

However, I had a sociology class this morning so I woke up at 8am.

After that, I was so relaxed during doing laundry, preparing for the day going back to Japan, and talking with my girlfriend living in Japan.


Today was a great day.


That is all for today.

Thank you for coming here!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?