SOS-Avicii 英語和訳

[Verse 1]
Can you hear me? S.O.S.
私のSOSが聞こえる?

Help me put my mind to rest
私の心を休ませて

Two times clean again, I'm actin' low
2度我慢したが、私はやってしまった

A pound of weed and a bag of blow
いけない薬を

[Chorus]
I can feel your love pullin' me up from the underground, and
あなたの愛が私を人生の底から引き上げてくれると感じることができる


I don't need my drugs, we could be more than just part-time lovers

私は薬は必要ない、私たちは一時でない恋人になれるだろう


I can feel your touch pickin' me up from the underground, and
I don't need my drugs, we could be more than just part-time lovers

私はあなたのタッチが私を底から引き上げてくれると感じるし、
私は薬なんかいらない、私たちは一時でない恋人になれるだろう


[Drop]
We could be more than just part-time lovers(×2)
私たちは一時でない恋人になれるだろう

[Verse 2]
I get robbed of all my sleep
私の睡眠を奪われる

As my thoughts begin to bleed
私の思考は血を巡り始める

I'd let go, but I don't know how
私は手放したい、しかしどのようにか知らない

Yeah, I don't know how, but I need you now
ああ、私はどのようにか知らない、しかしあなたが今必要だ


[Chorus]
I can feel your love pullin' me up from the underground, and
I don't need my drugs, we could be more than just part-time lovers(×3)
あなたの愛が私を人生の底から引き上げてくれると感じることができる、
私は薬は必要ない、私たちは一時でないの恋人になれるだろう

You might also like
あなたも好きだろう

[Drop]
(We could be) We could be more than just part-time lovers
私たちは一時でないの恋人になれるだろう

(Part-time lovers, yeah)
一時の恋人、ああ

(More than, more than lovers)
より、もっとな恋人

We could be more than just part-time lovers
私たちは一時以上の恋人になれるだろう

[Outro]
Can you hear me? S.O.S.
私のSOSが聞こえる?

Help me put my mind to rest
私の心を休ませて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?