見出し画像

Prayer to tomorrow(明日への祈り)

Yesterday (22. August 2016), an intense typhoon passed Kanto region. Atmospheric pressure was heavy, so I felt I seemed to be crushed by the sky.

However, quiet evening came, and the typhoon completely passed away from the sky of Tokyo. The sky was burning like the fire, so I felt autumn will come soon.

Anyway, I want to thank God that I was able to live safely. And I pray that tomorrow will be calm and will be happy.


関東地方を直撃した激しい台風は昨日、未明から夕方まで狂った龍のように荒れ狂いました。気圧が重く、私は体の芯がミシミシ音を立てて風に押し潰されるのではないか‥と思うほどで、疲労が蓄積しているにも関わらずなかなか寝付けませんでした。

ですが夕方、圧巻の夕闇が東京の空を覆い尽くし、それはまるでこの世の終わりのように美しく赤く燃えていました。

でも必ず、誰の元にも平等に明日が来ます。

今日一日を無事に終えられたことに安堵し、そして明日も穏やかであることを祈りながら‥☆

23. August 2016 1:47 (JST)
by Didier



記事を気に入って下さった暁には是非、サポートで応援して下さい。 皆様からのエネルギーは全て、創作活動の為に使わせて頂きます💑