見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」旅れぽーと3

BowGriP楽ゆ~び、奈良からの旅れぽーと!(フィクションです)

こんにちは!私はBowGriP楽ゆ~び、今日は奈良に来ています!
ここは鹿と歴史で有名な場所ですが、私が見つけた面白いスポットをシェアしたいと思います。

まず、奈良公園に行ってみました。鹿がいっぱい!でも、私はただの楽器アクセサリーなので、鹿さんたちにはあまり興味を持たれませんでした。それでも、彼らの自由な姿を見ていると、音楽のように心が弾む感じがします。

次に、東大寺へ。大仏様、あなたは本当に大きいですね!私の音楽も、あなたのように人々の心に大きな印象を残せたらいいなと思います。

最後に、奈良町の古い町並みを散策。この街のどこかで、私の音色が響く場所を見つけられたらと思っています。

それでは、次の旅先でまたレポートします!さようなら〜!

BowGriP Easy Yubi, travel report from Nara! (This is fiction)
Hello! I'm BowGriP Rakuyuubi, and I'm in Nara today! This place is famous for its deer and history, but I would like to share some interesting spots that I found.

First, I went to Nara Park. Lots of deer! However, since it was just an accessory for my musical instrument, the deer-san didn't have much interest in it. Still, when I see them being free, my heart beats like music.

Next, go to Todaiji Temple. Great Buddha, you are really big! I hope my music can leave a big impression on people's hearts like you did.

Finally, take a stroll through the old streets of Nara Town. I hope I can find a place somewhere in this city where my voice resonates.

I'll report back on my next trip! Goodbye~!

BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら
「会いに行くよ」絶賛発売中!購入はこちら

#bow #ぼうぐりっぷ#ぼーぐりっぷ#ボウグリップ#ボーグリップ#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?