見出し画像

今日も集中できない日。~Today is a day I can't focus on as well~

(日本語下にあります。)

Good evening, guys! This is ira.

As the title says, I couldn't focus on my work today lol

Yesterday, I declared to follow the schedule which I planed before, but I couldn't.

Something urgent has come up, so I couldn't follow the plan.

I know this is an excuse.


I couldn't focus on my work but I keep writing this note every day.

I'm a good girl!

I don't last in doing almost anything, but I keep writing this note!

Good girl, ira!

At least I praise myself.


I'll follow my plan this time. From tomorrow!

Or I'll finish preparing for the interview!

I'll archive either goal tomorrow!


I'll write in this note about whether I have archived it.


Thank you for reading this far.

See ya, tmrw!


***

こんばんわ。 iraです。

はい、タイトル通り、今日も集中できませんでした。笑

昨日、以前組んだ一日のスケジュール通り今日を過ごすぞーって

宣言したんですけど、できませんでした!

というのも、急用が入ってしまって

スケジュール通りにはいかなくなってしまいました。(言い訳


集中はできなかったけど、このnoteはちゃんと毎日続けられてるから

私はえらい!

いつもは3日坊主にすらならないのに、

ちゃんと続いてる! えらい!

…と、せめて自分だけは自分をほめてあげよう。


明日こそは、スケジュール通りに進める!

または○○会社の面接対策終わらせる!

どちらかは達成するぞー!


達成できたかは明日のnoteで。笑


ここまで読んでくれてありがとうございます。

また明日☺